Tuesday 31 July 2012

Boyfriend


Warghhh.... Boyfriend...

Choppp..... bukan boyfriend as teman lelaki okay. Boyfriend.. Boy band Korea. Ya Allah cutez gila.. Macam di atas adalah KwangMin merangkap rapper band itu. Sungguh comey dan cute. Erghh..bukankah itu sama. Aku suka gila kowt band ni. Dalam list aku nombor satu.

Band nie consist 0f 6 member. Dan yang menjadi buah hati pengarang jantung aku tentulah KwangMin kan. Lagu yang aku setiap hari dengaq tentulah yang aku letak kat blog aku neyh. Boyfriend-boyfriend. Kalau nak consider depa tuju kat aku pun boleh ja kan. Tapi aku tak seperasan tu ar. Macam perempuan yang perasan boyfriend tu boyfriend depa an. Erghh.. aku pun tak segila tu.

Sampai situ ja kowt. Actually boring gila neyh. Tu yang aku wat entry yang mengarut gak ni. Wakaka... Owh..Aku sakit skit la hari ni..  :)

No comments:

Post a Comment