Sunday 5 May 2013

Blogging #2

Assalamualaikum..
Salam sejahtera..
Anyeonghaseyo..

Buurrrfffff....
Wahahaha.. Tak tau nak update apa sebenaqnya. Almklumlah. Malam nie kan 'panas'. Oqang semua pakat kecut pequt dok tunggu keputusan PRU macam nak tunggu keputusan SPM jaa pown. Haha. Besa laa. Nak menentukan kerajaan. Penting kowt.

Aku sebagai rakyat Malaysia pun ambik tau jugak laa sikit-sikit. Aku sedaq diri yang aku nie underage tak macam sesetengah tu tak berapa nak sedaq underage tapi over macam dia yang pi mengundi. Kutuk sana...kutuk sini.. Aku tak mau laa berpihak kat sapa an tapi aku tengok hat dok bermaki-makian ni sesama islam.

Hampa sedaq dak yang hampa tu bersaudara. Hanya sebab nie jaa nak gaduh. Kowt ya tak bersefahaman pown kan jangan laa sampai maki-maki. Huduss giloss perangai aku nengoknya. Yang underage tuu jangan laa semangat sangat. Tengok aku biasa-biasa jaa.

Yang geng student semua dok ragu-ragu sama ada esok sekolah atau tak tapi yang pastinya esok iaitu 6/5/2013, Maktab Mahmud Alor Setar cuti. Harap maklum. Nak tau sebab apa? Sebabnya sekolah kami jadi tempat kira undi so kami cuti. Jangan jeleshh tau..Haha.. Macam menggedik jaa aku malam nie.. Hishh...

Jap ehh...tengok nie..


L.. comey kan nie. Diakan group Infinite. Hoya pun boleh tahan kan. Apa yang aku dah melalut tak tentu pasai nie. Hurmm.. Boring sebenaqnya nie. Exam just around the corner. Better study...

Kepada semua jangan laa gaduh-gaduh. Yang underage tuu pulak jangan melebih bukannya hampa pi mengundi pun.

No comments:

Post a Comment