Monday 10 December 2012

Sesak Nafas Kembali

Assalamualaikum...

Tolong!! aku sesak nafas balik. Bukan sebab aku ada asma ka apa tapi minggu dah nak ambik result PMR.
Aku tak tau laa macam mana result aku nanti. Baik ka terok kaa. Aku takut aku tak dapat macam mana yang parents aku harapkan. Aku yakin tapi aku takut aku dapat teruk. Aku confident sebab aku rasa aku dah buat sehabis baik dah.

Aku tak tau nak bayangkan macam mana kalau aku tak  dapat 9A. Aku tak tau macam mana nak berdepan dengan parents aku. Boleh ka aku diterima masuk dalam kelas sains?? Semua benda aku pikiaq. Seqabut kowt..

Tapi buat masa ni aku nak tenangkan fikiran. Setiap yang berlaku ada hikmahnya. Kalau aku tak boleh time PMR aku try SPM. Walaupun terpaksa keluar dari MMAS aku akan buat tapi aku takkan lupakan maahad. Aku haqap sangat aku diterima masuk ke kelas sains and aku dapat straight A's....

Amin...

No comments:

Post a Comment