Saturday 2 June 2012

Blogging #1

Annyeonghaseyo readers yang cute belaka..

Lama dah aku tak update blog yang dah bersawang dgn warna yang mcm2 ni kan. Bukannya aku tahun ni aku akan jadi teramat busy sbb nak kena study for PMR. Nak update sebulan sekali pun x sempat. Duk sat ja depan laptop dah kna pot pet pot pet... K..sorry mom.

Tak ada tajuk untuk entry kali ni so aku akan tulis ikut suka hati tangan aku je la. Lawa tak header baru aku tu? Tak kan. Buruk aje. Tapi oleh kerana ada gambar Eli ia mencomelkan lagi header aku yang buruk. Tak salahkan aku minat Eli TAPI Hyung Joon tetap di hati. Takkan dilupakan. Saja ja nak ubah angin letak gambar Eli. Smart apa.

Sekarang ni cuti penggal tapi kerja kursus aku masih tak siap lagi. Geografi siap tapi ada yang nak kena edit skit. Sejarah seriously tak tau nak buat apa tapi hopefully dapat siapkan sebelum bukak sekolah la. Apa-apa pun aku kena usaha la. Tak boleh nak duk saja macam dulu dah. Lepas PMR ni buat la apa aku nak buat.

Aku ingat nak edit blog tapi boring la pulak. Kalau nak edit mesti kena duk lama-lama tapi nak duk lama-lama cenna duk sat pun dah kena. Tapi kan aku tak faham la dengan manusia zaman sekarang ni. Macam-macam la kan. Ermm...abaikan

Yang tu ja kut aku tulis hari ni. Tak tau la bila lagi aku boleh update.

No comments:

Post a Comment