Monday 27 June 2011

Korea

Kalau tengok aku dari luaran banyak orang cakap yang aku nie blur and tak tau apa-apa pasal artist2 korea. Tapi percakapan diaorang tu salah. Aku ni minat giler dengan lagu2 tidak lupa juga artist-artist korea yang sudah menggilakan aku. Hari tu adala sorang minah yang tak sayang mulut ni tanya aku tengah dengar lagu apa aku cakap je la aku dengar lagu Super Girl nyanyian Super Junior. Dia cakap aku tipu. Dia kata aku tau noting about korean artist. Aku hot giler waktu tu. Slamber derk anak pak su adik kepada bapak sebelah nenek tiri dia je kata kat aku macam tu. Kenapa spesis gediks gurl macam diaorng tu je ke boleh minat dengan korea. Semua orang bleh la weyh. Ingat aku kuno sangat ke. AKu puu tau jugak MBLAQ, SUPER JUNIOR, U-KISS, GIRLS GENERATION,2PM, 2AM, KARA,T-ARA dan banyak lagilagilagi..

*pesanan kepada miss 'G&G' don't judge a book by its cover okay. Buang je la sifat triple 'G' kau tu...

No comments:

Post a Comment