Wednesday 31 October 2012

Girl+Girl

Assalamualaikum....

Perempuan couple dengan perempuan. Aku tak boleh tengok la. Ada sorang budak ni suruh ak tegur sorang budak ni. Tapi masalahnya aku tak berani la. Sat lagi dia angkut geng dia naya ak kena belasah. Seriuslah wey. Aku perempuan dan tak boleh tengok perempuan dengan perempuan.

Macam mana la aku pun tak tau yang boleh jadi lesbian ni. Macam la syok sangat. Kalau nak ikut dari segi agama memang trang tang tang benda tu haram. Nabi Muhammad SAW tak mengaku ummat. Tau dak tak mengaku ummat. Syok sangat la boleh buat bagi nabi x mengaku kata hampa tu ummat dia.

Wahai para perempuan yg tukaq jadi laki.. Taubatlah selagi pintu taubat terbuka luas untuk hampa. Aku hanya boleh menasihati. Ak haqap hampa boleh jadi lebih baik dn solehah. Tak mau ka masuk syurga?? Syurga kan best....

No comments:

Post a Comment