Wednesday 7 March 2012

Budak Form One


Aku nak cakap sikit about student form one kat sekolah aku.
Bukan aku nak kata la kan tapi dah memang hakikatnya. Aku mengaku semua student form one tahun ni cute-cute dan baik-baik belaka. Tapi ada setengah tu KURANG AJAR.
Memang yg tu lah realitinya. 
Ada SETENGAH student kan...depa ni tak reti nak hormat orang yang dewasa dari depa tau dak. Dengan budak form 3 boleh cakap "weyh, hang kan bla..bla...bla". Tak tau nak hormat kah??
Kecuali sorang ja student form 1 boleh ckp ber'aku-hang dengan aku. Ada sorng budak nie. Dia baik dengan aku and lagi satu kalau tengok dia memang tak jangka dia student form 1. Aku waktu first2 tengok dia ingat budak form 4. Dengan dia memang cakap aku-hang. Yang tu aku tak qesah langsung. Tapi dengan yang aku tak kenal memang sorry to say la kalau dia ckp aku-hang memang kena fire free dengan aku. Tau la aku tak nampak macam student form 3 pun. Gila sakit hati budak yang macam tu.
Tapi kebanyakkannya okay dah...

No comments:

Post a Comment