Saturday 21 January 2012

PMR

Penilaian Menengah Rendah...
Bila fikir balik arhhhhh tidak..
Tak sangka aku dah mencecah 1 setengah dekad aka 15 tahun.
Besar dah rupanya Minina Kinura ni yer.
Tapi perangai macam budak2 lagi..
Ermm..tak la sangat.
So sekarang ni aku akan fokus untuk study ajer.
Tak nak fikir benda2 lain yang tak perlu.
Lepas tu baru aku nak fikir ke mana arah tuju.
Adakah aku akan meninggalkan Maktab Makmud Alor Setar atau aku akan stay.
Seriously aku rasa sayang sangat nak tinggalkan MMAS.
Tapi bila fikir balik baik aku pindah cause nama aku dah 'kotor' kat MMAS.
Aku ni agak bermasalah la jugak tapi tak la teruk.
Aku masih lagi tau mana halal dan mana haram.
Oleh kerana satu benda ia berkait dengan bermacam-macam dan aku tak sanggup lagi dah nak berdepan..

No comments:

Post a Comment