Thursday 14 November 2013

Fever

ASSALAMUALAIKUM
HI AND HELLO..


I have a fever today. Nampak tak Luhan kat atas tu? Dia suruh kite makan ubat tapi kite tak nak. Dia macam nak marah tapi dia tak sampai hati. Baikkan dia??

Sila gelak.. Taulah aku perasan pun. Tak ada maknanya Luhan nak suruh aku makan ubat, kenai aku pun tak. Apa salahnya sekali sekala perasa dengan Luhan pulak. Kalau tidak dengan Myung Soo jaa. Tak taulah apa reaksi dia kalau dia boleh paham apa aku tulis kat atas tu. Mesti dia cakap :
     "Ala..cutenya budak ni." (setelah ditranslate ke dalam bahasa melayu)

Aku tau aku tengah perah santan pagi-pagi nie. Tolonglah jangan gelak. Semua orang deserve untuk mempunyai perasaan perasan. Betul? Semua orang ada perasaan perasan. Memandangkan Luhan nie comel. Hehehe..


D.O is looking at me. Hehe. Perasan. Okay aku tau. Sebenarnya aku nak cerita aku aku demam hari ni. Tak la demam teruk sangat. Just selsema, sakit kepala dan tak larat ja. Tapi badan aku panas sikit la. But not only me yang demam. Adik aku yang bongsu pun demam jugak. So kami berdua dapat cuti sendiri-sendiri tanpa MC. Kat Kedah hari ni hari last persekolahan untuk tahun 2013.

Petang nie aku ada jamuan kelas. Oh my. Banyaknya benda nak kena buat. Mau tak mau kena pi jugak la. Duit aku woih. Kalau tak melayang macam tu ja. Rugi-rugi. 


MyungSoo says, "You have to go."
D.O says, "Pergi la. Boleh makan free walaupun hakikatnya tak."
Luhan says, "Nak I temankan?"

P/s : hanya joke semata-mata. Don't take it serious. Please.. And aku tak minat Exo. Just Luhan and D.O. Tapi Infinite yaaa....



No comments:

Post a Comment