Sunday 3 November 2013

2 More Subject

Asssalamualaikum..
Hi and hello..

Two more subject for what?
Whahaha.. Exam lerhh.. Aku still ada dua subject lagi and walah.. exam dah habis. Then cuti. Lepas cuti baqulah aku jadi manusia era SPM. Kan. True apa. Tahun depan kan aku dah nak SPM. So tak boleh ar nak main-main macam tahun nie lagi. Erm.. main-main kah? Tak dak la main-main sangat. Kiqa not bad la. Aku just terlebih active in kokurikulum jaa tahun nie. Alaa..tahun depan dah nak SPM dah. Time form 4 nie laa nak cipta berjuta kenangan manis pahit masin and tasteless pown kat sekolah. Time form 5 just kena study, tusyen and date dengan buku.

Sejarah paper 3 dengan Add Math jaa tak habis lagi. By the way, sejarah paper 3 senang kaa susah? ada yang kata susah, ada yang kata senang. Fatwa mana aku nak pakai? Yang senang tu maybe sebab dia bagi tajuk kowt. Susah tu entah lerr.. Tapi tiga jam woo. Agak cukup dak masa haa. Lama tuu.. Exam sejarah hari rabu first sekali nthen aku free sebab lepas tu ada perdagangan tak silap aku. Aku mana ambik perdangangan. Cukup laa dgn subject sains tiga serangkai tuu (biofizikkimia).

And for Add Math yang kononnya killer tapi boleh tahan tuu kiqa okayla. Time aku lower form qamai senior kata

"Ya Allah, susah gilaaa weyh Add Math. Boleh pecah kepala."

"Gila susah weyh. Sampai tak boleh nak tafsirkan."

Aku pun bila dengaq macam takut jugak laa dengan Add Math nie. Tapi bila dah belajaq macam okay ja. Tak dak laa sampai pecah kepala ka, kepala meletup ka apa ka. Kiqa kalau kita paham benda tuu akan jadi senang ja. Tapi kalau tak paham memang susah laa nk paham sendiri tanpa oqang terangkan. Lagipun ada fomular kan.. At least tak dak laa membebankan sangat, Right??


No comments:

Post a Comment