Wednesday 25 December 2013

My Cute L

Hiyaa...I'm gonna share a story about L.. okay.. Kalau nak ikut tajuk tuu kan mesti hampa kata "eleh...nak cerita pasal L aka MyungSoo laa tuu. Tau sangat." Sorry yaa.. This time it's not about L. It's about my buddy, Lyana.

Her name is Lyana Syafiqah but I call her Yana not L. L is Myung Soo. Okay. Back to our topic.Kalau nak buat ayat ikut karangan macam nie. She is a nice person. I know her since I was 14 and she'd become my classmate. Tapi dalam story aku pulak mcm ni.

She's really a nice person but sometimes she can be as fierce as a tiger memandangkan kt malaysia ni tak ada singa. Tapi bila dia jentik better laqi..sakit woo. Tapi dia baik la..Biasa arr kekadang melawak sesama kawan. Biasa arr kalau melawak kasaq tu. Macam dah terbiasa.

Lyana ni kadang-kadang lawak kadang-kadang serious. Dia seorang yang memahami laa. A friend that will always be with you no matter you are in a hard situation pown dia still ada di sisi. Bukan ak nak kata kawan-kawan lain tak macam tu tapi ni kan a story about L. Mesti laa pasai dia jaa kan.

Haqi tu we had conversation. lebih kuqang macam ni la.. not exactly the same laa...
Lyana : Hg nk pi study mana?
Aku : aku teqingin nak pi study German.(mulanya laa..)
Then kami bincang why not kami pi study sekali dalam jurusan yang sama. Mulalah perbincangan kami about uni, courses and so on la kan. Mulalah berangan-angan. InsyaAllah. Pray for us untuk capai cita-cita kami.

Baqu-baqu ni, we had another conversation.
Aku : Apa kata jom study kat UK.
Lyana : Laa...haqi tu kata German.

And aku explain kat dia bermacam macam benda. Kami pun setuju. Tapi syarat dia study mau mantap arr. Macam mana nak study abroad kalau tak mantap. Dalam banyak2 kawan aku dengan Lyana jaa aku qasa yang aku bincang pasai study seserious ni. Kan lyana kan??

Laa nie cuti so I miss you so much Lyana. Walaupun aku ni a little bit annoying tapi comey hang sabaq ja kan dengan aku. That's why I love you.. hehe.. miss you Lyana. Tak sabaq nak tunggu bukak sekolah.

No comments:

Post a Comment