Friday 12 December 2014

Before and After

ASSALAMUALAIKUM
HI AND HELLO

Long time no see yoo...setelah sekian lama aku dah tak update blog ni. Almaklumlahh hari tu busy study but now i'm free. Tak payah nak pegang buku lagi dah. buat masa ni la kan.. Qasa janggal pulak bila tak pegang buku ni. Qasa lain macam. Woho.. ngada-ngada.

Haqi tu before exam ada laa jugak plan what i'm going to do after exam. Nak amek kursus tu laa.. ni la.. kelas lukisan laa..kelas music laa.. nak amek lesen kereta la..n so on. but now aku dok kat qumah goyang kaki yoo.. macam tadak plan apa2. dah kenapa aku ni.

But when i think about it..it's kinda funny. not only me but ramai jaa kut mcm tuu.. stakat observation aku la. lain pada nogori kedah darul aman ni entah laa pulok.

Then there's another problem. Big problem. hehe.. nak sambung form six ka tak eh?? just untuk sementara tunggu tawaran matriks kaa apa kaa ja la.. stakat nak kaut ilmu dari Maahad terchenta. Tak laa smpai nak amek stam. Hati aku macam tak mau pi tapi ye la kan ikut hati mati ikut rasa binasa. Dah tuu aku nak ikut yang mana. Ikutkan hati n nak duk qumah ja. buat apa yang patut..ewahh...konon...tak paa nanti aku pikiaq lain.. boleh ka pulak..

Setakat ni tadak laa lagi aku dengar depa yang dah kawen. Kut laa kan. Bukankah kawin awal boleh menglakkan zina. Tak gitu. hehe.. Yang pakat pi amek lesen tu berlambak nuu haaa. Bagaikan cendawan yang melata selepas hujan katakan.

Rindunya aku kat kawan2.. Lama dah tak merapu sesama. makan sesama. lepak sesama. Bad smash fan & co yg dirindui. ecewah.. Bila ntah nak hang out. Boleh jumpak depa...

No comments:

Post a Comment