Saturday 1 June 2013

Don't ask me..

ASSALAMUALAIKUM..
HI AND HELLO..

Firstly, blog aku bila tengok dah macam Kpopers tegar dah tiba-tiba jaa naik lagu Atas Nama Cinta. So what.. ikut suka hati aku lah nak pakai lagu apa pun. Ingat Kpopers tak boleh letak nasyid dalam blog sendiri kah? Kiranya blog aku ni dah secukup rasa tau tak. Ada nasyid, ada korea..

Don't ask me bila aku dekat pusat bowling tapi duduk saja and only my friend ja yang main. It is because aku tak pandai main bowling. Dah.. jangan nak banyak tanya. Aku tak pandai bowl. Setakat pegang bola tu bolehlah tapi kalau nak main jangan tanya. Aku tak pernah try. Okhay...

And don't ask me when i'm angry. For me aku ni jenis yg cepat marah tapi cepat sejuk. Senang cakap kalau dekat sekolah aku tak pandai merajuk. Yang tu kawan aku cakap but it's reality. Memang pun. Kalau gaya nak marah jaa tak sampai 20 saat mesti dah senyum. So what.. aku happy for who i am. It's okay kalau aku susah nak marah tapi just remember this kalau sekali aku marah, singa betina dekat Africa pun kecut perut tau. Dah..jangan tanya macam mana aku marah because you'll regret kalau tau.

Don't ask me whether i'm single or double because the answer is i'm SINGLE. Aku tak suka double or couple. Rimas. Let by gone be bygone. Aku dah menyesal dah pun dengan perbuatan aku yang dulu tu. Dah..dah.. tak mau ingat balik. Dosa lama jangan dikenang. Couple tu HARAM tau... Tapi yang haram tu laa manusia suka buat. Tak faham sungguh aku..

And...jangan tanya kenapa aku tak berapa nak betul hari ni dengan entry yang mengarut ni. Okhay. Aku bosan ditambah dengan tak faham plus whatever. Semalam tidur lewat. Eksyen pegang buku Bio tapi last-last terlentok atas katil. Haha. That's the real me. I think.

Dah...dah....jangan tanya..


# talk to my finger...


No comments:

Post a Comment